Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~asharita | użytkownik

imię i nazwisko adresWrocław zarejestrowany29.04.2007 @19:52:10 ostatnio na stronie08.08.2011 @19:39:26

Robie zdjęcia czysto amatorsko, cały czas się uczę, więc wszelkie wskazówki mile widziane.

Nad techniczną precyzję zdjęcia stawiam wrażliwość i spostrzegawczość fotografującego...

Wszystkie zamieszczane tu zdjęcia są wyłącznie mojego autorstwa i wykonane zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU19940240083&type=2&name=D19940083.pdf



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty211 komentarze1240 posty na forum2

komentarze
~Autsajder85    06.12.2007 @23:10:34
okej. poszperam coś na pewno się znajdzie... A jak nie to bedzie z Tajlandi bo tam sie niebawem wybieram. Pozdrawiam Dopiszę się do grupy "Azja" nawet nie wiedziałem że taka... istnieje
~pperczynski    06.12.2007 @19:46:25
dzięki za mikołajka
~neo74    06.12.2007 @09:34:54


_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~Papier    04.12.2007 @06:41:38
~thomasss88    03.12.2007 @13:13:54
dzia^^
pozderko!
_______
Pomyśl, kiedy ludzie są naprawde silni,
kiedy wierzą w siebie, czy gdy wierzą w nich inni...
~sebowy    30.11.2007 @18:15:46
dzięki za komenty miło poznać nową podróżniczkę!
~Abhilasha    28.11.2007 @18:16:27
jestes pierwszą osobą, która oceniała to zdjecie i użyła słowa mehandi. chwała ci za to. swietną masz galerię.pozdrawiam
_______
Push myself into your mind.
~510    25.11.2007 @14:24:11
piekna galeria
_______
***
~Boorrriiisss    24.11.2007 @12:45:57
tak sobie zostawiłem w zakładce tą fote i czekałem czy ją zmniejszysz ... i sie doczekałem fota jest super .... ale najlepsza jest mina ..
Zapraszam do oceny moich prac
_______
Zapraszam wszystkich miłośników Jeziora Solińskiego ..... http://www.digart.pl/grupy/2385/Solina/

Żeglarze zapraszam do grupy .... http://www.digart.pl/grupy/4600/Zeglarze_/
~asharita    23.11.2007 @09:34:34
Dharamsala jest stacją górską leżącą u podnóża Himalajów w północnych Indiach. Swoją siedzibę ma tu Tybetański Rząd na Wygnaniu wraz z Dalajlama.Tak zwana Dolna Dharamsala, w której znajduje się dworzec autobusowy nie jest szczególnie ciekawa, cała infrastruktura turystyczna oraz centrum tybetańskiej kultury znajduje sie w położonej kilka kilometrów Górnej Dharamsali zwanej także McLeod Ganj.
Mc Leod to glowna ulica Górnej Dharamsali pozdrawiam serdecznie i dziękuje za czujność
~mayibeurbf    20.11.2007 @23:53:50
sorry, dosyć długo mnie nie było po prostu... wróciłem i 124 digarty obserowane, minie trochę zanim je przejrzę;p narazie mam tu lekki chaos, nic już dziś nie robie, może kiedyś się ogarnę i zacznę nadrabiać zaległości;p
_______
bardzo rzadko stawiam "rewelację", jeśli chcesz wiedzieć jak interpretować tą ocenę na którą się teraz patrzysz to przeczytaj mój profil - jego początek
~neo74    13.11.2007 @16:15:50
śliczne ...
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~magaraca    12.11.2007 @12:37:58
żaden tam słodki zachodzik, piękny kociak czy inny uroczy widoczek ... wszystko to lubię i sama większość właśnie takich zdjęć posiadam. to jest surowe, niesztampowe ..prawdziwe
_______
Amatorka bawiąca się w fotografowanie.
~wzroko    12.11.2007 @10:34:04
byłem parę razy we wrocławiu ale jakoś nigdy nie miałem okazji wstąpic na cmentarz... ale gdzieś na digart widziałem już fotki z cmentarzy wrocławskich
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~wzroko    12.11.2007 @10:31:52
stare cmentarze mają coś w sobie... dlatego lubię je odnajdywac i fotografowac
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~wzroko    12.11.2007 @10:27:37
przy tej zielonej się troszkę męczyłem z kadrem, bo od góry było ogrodzenie, ulica, ludzie, samochody... cieszę się, że się podobają
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
~szymanna    11.11.2007 @18:17:53
...wniosek z tego jeden: LUBIMY to samo:D

dziekuję za komentarz
_______
"Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga".
~neo74    10.11.2007 @09:40:40
oo Witam i dziekuję za odwiedziny
miłego dnia !
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~ArturG    05.11.2007 @15:30:18
Po prostu DZIĘKUJE
_______
http://www.ArturG.digart.pl
PoZdRóWk4
Jeśli masz ochotę kogoś zbluzgać na Digarcie kliknij ====> http://www.digart.pl/uzytkownik/wyloguj.html
~madfox    05.11.2007 @14:34:48
no tak zawsze chodzi o kase bo checi ciagle sa a ciekawe ile taki wypadzik do indi kosztuje hm...moze kolezanka zdradzi:D
_______
No wiec teraz zapraszam do siebie:D
~madfox    05.11.2007 @14:09:11
widze ze Indie cie fascynuja , chetnie bym sie wybral tam kiedys.......
_______
No wiec teraz zapraszam do siebie:D
~neo74    05.11.2007 @14:04:45
no tak .. jeszcze te smaki ...
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~neo74    05.11.2007 @13:45:00
no tak ... to już uroki takich podróży ... a tego na fotografii nie widać ... tak jak i przeróżnych zapachów ...
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~neo74    05.11.2007 @12:47:15
wg. mnie to Hong Kong ... tam juz są ogłaszane komunikaty kiedy dzieci i starsi ludzie mają nie wychodzić ze względu na zanieczyszczenie powietrza ... całkiem normalnym widokiem są zaś ludzie w maskach na ulicach ... szok ... ale tak się dzieje i nie widać poprawy ...
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
~neo74    05.11.2007 @12:43:15
ja też jestem amatorem (i cieszę się że nim jestem - nie obowiązują mnie żadne ramki czy normy, fotografuje zatem jak czuje) i fotografia sprawia mi ogromną radość ... i oto chodzi
_______
Let's go to the World -> http://www.tomtravelextreme.com
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt